Shrouding the Heavens: The Imperial Path
The first movie adaptation of Shrouding the Heavens is finally here with explosive action! Ye Fan and Wang Teng, two top geniuses, face each other in a fated battle. The Wang family from Beiyuan arrives with great power, while the Ji family’s elder is secretly plotting something, and Ji Ziyue is forced into a political marriage. Surrounded by enemies, Ye Fan becomes everyone’s target. As the Ancient Sacred Body clashes with ancient powers, who will rise as the true Great Emperor?