Roses and Guns
Wen Yunong, in order to uncover the truth behind the Wen family's massacre, infiltrates the Qin family under false pretenses. However, she unexpectedly reunites with her former lover, Qin Kewen, who she parted ways with three years ago. Her mission faces repeated obstacles as Qin Kewen returns with a vow for revenge, determined to expose Wen Yunong as a love fraud. Despite their adversarial stance, their emotions deepen with each encounter.