Top lawyer Su Yan, now thirty, lives by one rule: love yourself first, at least eighty percent. Abused by her mentor, neglected by her family, and cheated on by her fiancé, she has sworn off letting anyone close. Then Cheng Lin reappears. At nineteen, he is no longer the boy she once helped at a juvenile detention center. For five years, he has never stopped loving her. His return forces her to face the wounds she has buried. Together, they heal each other, piece by piece, and slowly remember what it means to trust, to risk, and to love again.