Natsuki Subaru, an ordinary high schooler, is suddenly transported to another world on his way home. Lost and confused, he's saved by a silver-haired girl. Wanting to repay her kindness, he decides to help her find what she's looking for, unknowingly stepping into a fate beyond imagination.