As Phat's relationship juggling missions becomes more challenging, he employs the help of Pinky; his adopted sister with a performance edge; Jim (a fellow executive assistant) and Captain; who happens to be Foie (Cher's cousin)'s rival.
It's a cat and mouse game between Phat and Cher as their missions often intersect—making it hard to keep their feelings for one another strictly professional. The mission must go on—but will Phat be able to stop himself from developing feelings for the enemy?