BAD GENIUS THE SERIES (Indonesia Audio)
What started from exam cheating in the classroom escalated to stealing a national test paper. These are not your everyday students. They're a reflection of the cheating that happens at every level in Thai society. Guaranteed with different versions and various forms of drama unlike the movie.