Tencent Video All Star Awards 2019
《2019腾讯视频闪耀星光日》 is a super-star entertainment festival! The annual big data of Tencent sets up a weathervane for 2019's entertainment industry. Uninterrupted live-stream for 9 hours with over one hundred stars attending the carnival to spoil their fans! Chasing idols at zero distance on the Doki Stage. The red carpet witnesses the shining moments, and the Star Awards crown the great honor! This is Tencent Video VIP's 7th anniversary, you can share lucky red envelopes of million cash bonus and promotion for 7.77 million-day membership.