The General's Sweety
Chef Li Lan accidentally enters the comic "The General and the Farmer's Wife" and becomes acquainted with the cold-blooded general Wang Jin in the comic. In order to pay off the debt owed by Li Lan's father, the two opened a restaurant together. Li Lan relied on her modern marketing methods and superb cooking skills to expand their business. Not only did the father pay off his debts, he also became the richest man in Qingshui County.