Live In Love the series
"Live In Love The Series" is a story about teenage students' love between 'Kla' a man who doesn’t eat dessert and 'Cake' an innocent little friendly guy, which begins when they meet through a friend's 'Live' streaming. The entire story starts from just one sentence: "Your friend's name sounds delicious." This teasing comment from one young man to another sparked a shipping trend with hashtags #KlaCake #DareKlaEatsCake, which went viral on social media. This leads to a love story full of warmth and excitement, along with fun interactions involving many other characters.