Adventure life SS2
《奇遇人生 2》 is a Chinese travel reality show with Aya Liu and her celebrity friends traveling around the world, each trip being the guests' dream for the 'poetry and distant lands' and tailored for them to feel their soul and life. During the trips, they explore the boundaries of cognition and improve the understanding of life and self-cognition with inclusiveness.