The Dignified Empress Song
After she entered the palace, he never touched her. That night, he admitted that he had only liked her for her identity as the general’s daughter. She was completely heartbroken and asked to leave the palace. After he became emperor, he planned carefully and finally eradicated all the queen mother’s power. He made her his empress and devoted his life to her. He abandoned the three thousand concubines and loved only her.