Lu Zhenzhen, who places great importance on her career, recklessly returns to Chengdu for the sake of love. Her bestie, Gu Manting, who married her childhood sweetheart early but always wants to flee from the marriage, invites Zhenzhen to join her family's time-honored restaurant Chuanbai House. However, the original trajectories of their lives are disrupted by the sudden appearance of the restaurant entrepreneur, Liang Qingran... The unexpected crisis at Chuanbai House leads to a "no discord, no concord" situation among the three women with distinct personalities. After being tested by love, career, and ideals, what choices will they make in the vibrant city of Chengdu?