Please Don't Spoil Me S3
It tells the story of Yan Yiyi, the heroine, who accidentally enters into the novel she wrote and tries her best to become a "nail house" in the cold palace in order to return to reality, but makes the emperor Qin Yu, who is sexually continent, very interested.