Demi-Gods and Semi-Devils
Qiao Feng is the courageous leader of the beggar clan. Many look up to him as a hero for defending the people of Song. When Qiao Feng is accused of being of Khitan descent and labeled a traitor, he is shunned by his fellow martial artists. In Qiao Feng's quest to clear his name, he comes to learn the truth about his identity and meets the love of his life. He also crosses paths with Dali Prince Duan Yu and Shaolin Monk Xu Zhu.