Betrayed by her fiancé and his lover, a woman is given a second chance at life by a demon to seek revenge. As she unravels the plot against her, she finds herself drawn to the demon, who holds secrets from her past. In the end, their shared tragic history resurfaces, revealing a love lost in a previous life and a pact made to save her.