CHUANG ASIA S2: Trainee Vlog
Sixty trainees from different countries and regions gather in CHUANG. On the stage, they shed sweat and stay passionate; in daily life, they are cute and have strong sense of humor. Every vlog will show the life of trainees behind the scenes, revealing the true selves of trainees. Ready to watch the daily life of these treasure boys all round!