Sleeping with the Enemy
At seventeen, Aruna Wirawan lost everything after being framed by the powerful Sastranegara family for a crime she never committed. Twelve years later, she returns under a new identity and marries Revan Sastranegara to exact her revenge. But her plan begins to crumble when she falls for Adrian, Revan's brother–in–law. Caught between lies and truth, Aruna must choose: finish what she started or lose herself in the process.