Feng Zhilou, a mistreated illegitimate daughter, refuses to bow to fate. Despite the scorn around her, she dreams of one day fighting alongside the noble Dragon Clan. Meanwhile, Crown Prince Chu Moshang of the Dragon Clan is destined to marry the Holy Maiden in order to unite forces against the demon race. However, he rejects a union formed for duty and believing true strength should not be bound by tradition or political alliances.
When these two defiant souls cross paths, fate takes an unexpected turn. Together, they break societal norms, overcome countless trials, empower each other, and ultimately change the course of destiny.