Princess Hours
Princess Hours is a drama that starts with the interesting premise. What if modern Korea were a constitutional monarchy with a king? and offers two types of fun the romance arising between a noble prince and an ordinary girl, and the familiarity of all this happening in modern-day Korea. A perfect boy from a noble bloodline, with good looks and a sense of unpolished beauty has to marry against his will at the age of 17. An ordinary girl from an ordinary family, with a clumsy character, average grades and average looks oversteps the prejudice and barriers surrounding her. The process how they fall in love with each other unfolds with excitement.