Pit Babe The Series
Charlie dreams of becoming a racer but doesn’t own a car, so he seeks help from Babe, the famous racer known as "PitBabe." Impressed by Charlie’s determination, Babe agrees to help on one condition Charlie must become his “casual fling.” Charlie immediately accepts.
Babe begins teaching Charlie about racing, including illegal street races, and Charlie gradually admires Babe more and more. After Charlie proves himself, Babe gifts him a favorite car, and their bond grows closer. However, neither of them realizes that Charlie’s approach has something hidden behind it.