During the era of the Republic of China, Feng Xiao, a wealthy merchant's adopted son, and Lin Wanxiu, a warlord's adopted daughter, got married and served their respective powers amidst turbulenttimes. They were deeply in love but had to hide their identities as assassins from each other. As the conflict between the merchant and the warlord intensified, the couple found themselves in a desperate situation. Fortunately, their love for each other ultimately overcame all misunderstandings. They got back together and thwarted a shocking conspiracy involving the trafficking of national treasures. Eventually, they became a formidable duo of assassins to exterminate bad people together.