One Step Towards Freedom
In a vast universe, countless beings pursue enlightenment, only to discover that powerful Overlords harvest their strength to maintain control across eras. Despite generations of failed resistance, the protagonist Ye Yu emerges, uncovering hidden truths, growing through personal connections, and ultimately challenging the oppressive Overlords who dominate all life.