Ever Night S2
There is a rumor in the world: When Yong Ye is coming, the world will be catastrophic. Ning Que——Mr. Shi San in the Academy of the Supreme College & Guardian of the Tang Empire, went to Ghost Festival for treating Sang Sang. People in the world all suspected that Ning Que was the son of Hades ,but they found that Sang Sang who is on his side was the real carrier of YongYe's descent.She became the target of the world's pursuit. In order to protect Sangsang, they wandered around the world. People in the Academy of the Supreme College fought to defend their homes and families, would they succeed? Ning Que set out to find his love——Sang Sang. Would they meet again?