Singha NaKa
Singha Na Ka is a story of young people who have the magic power to be occupied. On one day, there was a very greedy scientist who discovered this magical power and meant to take possession of this world alone. So young energetic youngsters such as Haha and Nana have come out to stop this scientist. And to save the world not to fall into the hands of the villains. The mission is to stumble upon the love story. Make sure to make sure that you have the right one.