Lipstick Prince S2
In each episode, female guests with different lifestyles and aesthetic characteristics will be invited to the show and five men led by He Jiong will discuss the lifestyle of young people and express their cognition and pursuit of beauty. The show brings men and women closer through a unique way that men do makeup for women. It breaks the stereotype between men and women through makeup and conveys the concept of "you are the beauty itself".