A Devilish Cupid
A gallivant little devil needs to merit his evil deeds by getting involved in the most complicated issue, human relationships. Being suppressed over a hundred years, he needs to occupy a human's body to do his deeds. His first subject is a good-looking man who is the consummate boring gentleman into an exciting and confident playboy to pursue his girlfriend. He will shortly learn that love is not complicated, but people are. Will he be able to fix their relationships or tangle them even more?"