Martial Universe S3
In order to become stronger and defeat Lin Langtian in the subsequent clan competitions, Lin Dong, Xiao Diao and Xiao Yan embarked on the road of practice together, with constant adventures along the way. Under Xiao Diao's guidance, Lin Dong finally came to the Ancient Monument of the Great Wilderness, and successfully obtained the clue to devour the ancestral talisman, and under the competition of Lin Langtian and many strong men, he successfully obtained the martial arts of good fortune, the Great Wilderness Prisoner's Finger!