Ramin once had a happy family, but after the death of his parents, he was adopted by Chai, who used him as a political tool to gain support. Having never received genuine care from anyone in his adoptive family, Ramin grew up confined, manipulated, and abused. As a result, he found it extremely difficult to trust others, developed strong self-protective instincts, and even harbored self-destructive tendencies.
Therefore, when he first met Napat, he sought physical intimacy as a way to escape his suffocating and deceitful life. However, as he gradually came to understand Napat, Ramin was deeply moved by Napat's unconditional love. Later, he discovered that his biological father had once been Chai's political rival and had been murdered as part of Chai's schemes, leading Ramin to embark on a path of revenge.