Six thousand years ago, on the Holy Magic Continent, humanity flourished and geniuses emerged in great numbers. Across the entire continent, only the three great empires and the glorious Holy Church kept each other in balance. However, even in this golden age, conspiracies and desires quietly took root, gradually corroding the world. Amid the struggle between imperial interests and the scheming of the Church, the Child of Light, Electrolux, stepped out from the faith of light and transformed into a Scourge of the Undead. With his power alone, he unleashed an earth-shattering vengeance upon the world and humanity.