Mr. Honesty
The vital girl Xu Yiren broke up with her boyfriend due to the overbearing president Fang Zhiyou's pointing out her boyfriend's lie. Xu Yiren never expected she would meet again with Fang Zhiyou. But unfortunately, they meet again in the job interview. Not performing well and running into the "foe", Xu Yiren feels so upset. But unexpectedly she is admitted by Fang Zhiyou and transforms into a "lie" assistant for a "can't lie" president. With support and feeling generated, Xu Yiren builds a love bridge with white lies between Fang Zhiyou and her, and a series of unexpectedly amusing love stories also take place.