Dou Le Kids Songs (Mandarin)
The most intelligent and fun new children's song, accompany the baby to grow! Each children's song has a short story. Through parent-child games, along with rich imagination, children's songs are more interesting. High-quality, unique and original children's songs, story content full of imagination and creativity, in the smartest way, simple games to play at any time.