7 Days before Valentine
7 Days before Valentine, The scriptwriter is “Rangsimant” who has more than 300,000 followers on his page. This is a story about a rising model and actor whose love life is plummeting fast. On the very day he was trying to decide what to do with his life, fate sent someone with special powers to restore his previous relationship within 7 days. However, nothing is this world is free. Everyone must pay something in return and that person is teaching him a very expensive lesson.