King of Snipers
The talented female sniper Anna is forced to accept an assassination mission, and through this mission, it gradually awakens her kindness and peace-loving instincts. The joint military agent A’tai stood up and advocated justice when facing the drug lord's persecution of the people. The two teamed up to prevent the passage of the law on the legalization of drug cultivation and trafficking in Libiwala, and launched a life-and-death battle with the drug lord villain Roger, finally smashing the villain's conspiracy, protecting the people from drugs, and saving the country.