Man of Vengeance
Tor is a love child of a mistress and a wealthy hi-so man. After his mother dies from neglect, Tor is forced to live with his father's family. Abused by his stepmother and stepbrother, he turns to the girl-next-door, Mingta, who also suffers neglect at the hands of her so called mother and sister.