Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation
A car accident took the life of an unemployed 34-year-old young man. When he woke up again, he was shocked to find that he had crossed into a different world and possessed in a noble young master named Rudius. In the face of the opportunity given to him by the God of Destiny, the man swears that he must show some true ability to lead a good life in this life. However, even though Rudius has such great determination, the nature of Uncle Slacker has been repeatedly exposed.