Love Song in Winter
Since the anesthesiologist Lu Yan (played by Sun Qian) “runs into” her dead college friend Deng Man (played by He Hongshan) during a night shift, strange things around her occur successively. As the investigation proceeds, the detective Jiang Chengyi (played by Johnny Huang), Lu Yan’s ex-boyfriend from many years ago, is embroiled in it, and the long-hidden truth of eight years is gradually revealed.