Forever Love
About the story of Jiang Zhen Han and Xia Lin Xi, who since senior high classmates experience love for the first time. From attending the same university to becoming colleagues at workplace. A love that transcends time, from youth to maturity, from school uniform to wedding dress. This is the romantic journey of Zhen Han and Lin Yi who eventually become husband and wife.