Fall in Love Stockade
Old Chief has been so strict with Lin Wanwan, the Young Chief of Yunlu Abode, that she has a big problem with men and refuses to marry any of them. Deeply disapproving of this, her Second Uncle colludes with Song Jingyu from Canglan Abode. Yunlu Abode is then about to be destroyed. To save her men, Lin Wanwan opens the mysterious box left by Old Chief and surprisingly ends up in the house of Tang Zheyuan, an attorney in 2022 who has never lost a lawsuit. Meanwhile, she accidentally locks Tang's important evidence in the safe. For private motives, two guys like them, who are from different eras, have to live together. They first take advantage of each other tentatively but end up loving each other. As they get closer, Lin Wanwan meets Song Jingyu, who also comes to this world through time travel. Knowing it's possible to return to her own world, Lin Wanwan is facing tough decisions.