Conjuring Curse
A mysterious letter sent to Wu Xie's late grandfather Wu Laogou disrupted the retirement plans of Wu Xie, Zhang Qiling and Wang Fatty. The letter pointed to a "comet" tomb in Outer Mongolia. Iron Triangle decided to find out, but was accidentally involved in an adventure beyond imagination. The Mongolian gangsters with ulterior motives, the countdown to escape from the "comet", the strange rules of the tomb, and the invisible "it", the Audio-Technica had no choice but to give it a try...