My Mischievous Fiancée
Soon after Lomdao graduated with a degree from America, her family requested her immediate return to Thailand to marry Doctor Param Montianrak, the only son of the female millionaire, Pisamorn. Lomdao finds out that Param's mother recently lost all her fortune to a pyramid scheme and is currently in need of quick and easy money to pay off the debts. Lomdao suspects that the marriage between her and Param is intentionally arranged to save his family. To get to the truth, Lomdao has no choice but to spy on her groom-to-be by disguising herself as their new cook, "Faidam." Will she be able to slice the truth out of her new in-laws?