Blossom
After losing her mother at a young age, Dou Zhao became deeply disillusioned with love and family due to the upheavals and hardships she faced. To protect herself and her family estate, she contended with her stepmother and chose to live in a remote village, focusing on her studies to become self-reliant. One stormy night, Dou Zhao encountered Song Mo, disguised as a merchant, at the village. Using her wit, she helped him protect the orphaned descendant of Duke Dingguo, who had been honored for his achievements in quelling bandits. This incident intertwined their fates.