Teasing Master Takagi san Season 3
Nishikata, a middle school boy, is constantly teased by the girl next to him, Takagi-san. He tries to tease her back, but she always sees through him. As time passes, Nishikata changes, and Takagi-san, who always had the upper hand, starts to show signs of wavering.