Family
After 90 spicy teacher, independent woman Gu Xiaomeng attaches importance to career, the pursuit of self-worth, operating a beautiful "small indeed lucky" life, but was suddenly "both parents" disrupted, marriage and career into a deadlock. When the unreliable brother, the strong mother, the parent-in-law, the rebellious transfer student, Once missed the campus lovers, and accidentally pregnant baby to crush the avalanche of Gu Xiaomeng's life, the only ally husband Lv Xiang, but also because of unemployment, re-entrepreneurship, and even because of the verge of derailment, from "God assists" to "pig teammates." Gu Xiaomeng, a clever teacher who always wins against her students, encounters Waterloo in her marriage, so she rethinks the meaning of marriage and family, completes self-transformation and reconciliation with her mother, and finally grows into a real all-conquering but rigid-flexible Big Lady.