"Ancient Workplace, Love Handbook"
Xu Xinglan just starts her career but unexpectedly travels back to ancient times and is bound to her assassination target—the second young master of Anjin City, Yuwen Yan! Through a series of twists and turns, they embark on a "catching game" filled with love and conflict. Using her modern mindset, she begins a remarkable journey in Anjin City, transforming from the "No. 1 Female Assassin" to the "No. 1 Female Official."