Cinderella’s Stepsister
Eun Joo lived a vagrant life with her mother, Song Jang Suk, who was chaotic and vain in her private life. She tasted all the sorrow of life too early and developed a cold and hard-hearted personality. When Song Jang Suk was running away from an alcoholic and rude lover, She meet Gu Dae sung, who is the single boss of Dae Sung liquor industry and Ku Hyo Seon, who is Gu Dae sung's daughter. So, Song Jang Suk became the owner of Dae Sung liquor industry. From then on, the family of four began a new life. A Simple and Naive Hyo Seon, She think she finally got the warmth family. Unexpectedly, the new stepmother was not as friendly as she appeared. And the new sister, who was secretly in love with her elder brother, Hong Ki Hun. Hyo Seon became the tragic Cinderella in fairy tales. Eunjoo accidentally turned into Cinderella's sister. So, who will be the real owner of the crystal shoes in this modern Cinderella story?