Martial God Asura S2
The acclaimed fan-favorite series returns! After making a name for himself in Qingzhou, Chu Feng follows Azure Dragon Sect Master Li Changqing to the region's grandest event, the Hundred Sects Assembly. There, he becomes entangled in a conflict with the Soaring Cloud Sect Master, Yan Yangtian.