Digimon Adventure (2020)
Fifth-grader Taichi Yagami is preparing for summer camp when strange occurrences begin in Tokyo; certain electronic systems have started going haywire. When he discovers that his sister and mother are trapped on an unstoppable train, he rushes to the nearby station. Suddenly, Taichi is transported to another world where he meets a strange creature by the name of Agumon, who somehow already knows his name. Taichi also receives a strange device called a "Digivice," which allows him to communicate with the undigitized world.