The Sinful Game of Love
Glamorous Lady Meng Chengcheng begins a collaborative marriage with top celebrity Qin Lang to consolidate her business empire. She lives for power; he will stop at nothing. Both of them are ulterior. Amidst swirling desires, they push each other to the brink while paradoxically becoming each other's salvation. Just as they achieve success, Qin Lang exposes a decades-old vendetta. Vengeance has been his true endgame all along.