Tencent Video All Star Night 2023
Tencent Video All Star Night is a mega event hosted by Tencent Video across multiple platforms. Over a hundred celebrities participate and are honored with awards for their achievements. The 2023 Tencent Video All Star Night took place at the Venetian Theatre in China's Macau. The star-studded red carpet witnessed the shining moments of the celebrities. The awards ceremony crowned the deserving talents, creating a dazzling celebration of the stars' achievements throughout the year!