Master’s sun
Joo Joong-won is the cold and distant CEO of Kingdom, a conglomerate that includes a major department store and hotel. He meets the gloomy Tae Gong-shil, who started seeing ghosts after an accident. Their lives take a new turn as they discover whenever Gong-shil touches Joong-won the ghosts that surround her disappear; after much pleading from Gong-shil to allow her to stay by Joong-won's side in return she must help him recover a fortune that was stolen from him during a kidnapping attempt.